BİY

16 Haziran 2008 Pazartesi

KAİSER UYARDI


Bizi rezil etmeyin!

Avrupa şampiyonası finallerinin kuraları çekildiğinde zayıf bir gruba düştükleri için sevindiklerini belirten Beckenbauer, „Şansmıza Ölüm grubuna yani C grubu (Hollanda, Fransa ve İtalya)’na düşmedik diye sevinmiştik. Şimdi Avusturya’ya karşı Final gibi bir maçımız var“ dedi.

Alman Futbolu’nun olası bir yenilgide çok kötü bir karanlığa bürüneceğini belirten Beckenabuer, “Ben şahsen bunu beklememiştim. Avusturya, bizi turnuvadan eleyecek diye korkum yok. Alman Takımı’nın mağlubiyeti hiç aklımın ucundan bile geçmiyor. Ama kaybedersek, bu Alman Futbolu için çok büyük bir rezillik olur. O zaman aynı 2004 Avrupa Şampiyonasında’ki gibi tartışmalar başlar. Sadece antrenör söz konusu olmayacak. Herkes hakkında ağır yorumlar yapılacak. Bunun da kimseye faydası olmaz” şeklinde yazdı.

Kendisinin Teknik patron Joachim Löw’e güvendiğini o nedenle futbolcuları uyardığını ifade eden Beckenbauer şöyle devam etti: ‘O nedenle oyunculara sesleniyorum: Bizi rezil etmeyin! Ben yine de Almanya’nın Avusturya’ya karşı galip geleceğinden çok eminim. Ben 2-0 diyorum. Maç nasıl olur? Avusturyalı oyuncular Viyana’da son limitine kadar gitmeye hazır. Eminim’ki Avusturya maç başlar başlamaz yüksek bir tempo ile maça başlaycak. Bu yüksek tempo yüzündenelbet yorulaçaklar. Bu bizim işimize yaraya bilir. Herkes Cordoba 1978’den konuşuyor. Bu kent herhalde Avusturya’nın en meşhur şehiri olmuş.’

Almanya’nın, Avusturya karşısında başarılı olmasının ön koşulunun hırs olduğunu da dile getiren İmparator Beckenbauer, şunları söyledi : Michael Ballack ve arkadaşlarının Polonya’ya karşı gösterdikleri performansı ve hırsı bu maçtada sahaya yansıtmaları gerekiyor. Söylediğim gibi: “Biz 2-0 galip geleceğız. Kaybedersek de, bu şampiyonayı haketmediğimiz ortaya çıkar.”


kaynak:bild.de

Hiç yorum yok: