BİY

13 Haziran 2009 Cumartesi

Beşiktaş Taraftarına


Birazdan okuyacağınız satırlar Mehmet Topuz transferinden ötürü Fenerbahçe'ye çamur atan Beşiktaş taraftarlarına bir cevap niteliği taşıyacaktır. İsteyen üstüne alınır isteyen alınmaz. Herkesin düşüncesine saygı duyarız.

Öncelikle bir Fenerbahçeli olarak bu transferin tam bir saçmalık olduğunu belirtmek isterim. Özellikle Mehmet Topuz Beşiktaş forması giydikten sonra Fenerbahçe'nin bu transferden vazgeçmesini istiyordum. Fakat Aziz Yıldırım'ın Telegol programında yaptığı açıklamalardan sonra kendisine de hak verdim doğrusu. Ne olursa olsun prosedürü doğru uygulayan taraf Fenerbahçe'ydi. Hakkını araması da anormal bir olay değildi. O yüzden dün geceden beri Aziz Yıldırım'la Mehmet Topuz'u bir arada görünce gülesim geliyor. Benim de psikolojim bozuldu herhalde. Ben de artık Mehmet Topuz transferi ile ilgili hissettiklerimi zamana bıraktım. Bakalım zaman neler gösterecek?

Gelelim Beşiktaş taraftarına. Önce şunu belirteyim ki bu yazıyı yazmadan önce Ekşi Sözlüğü okuyup geldim. Ordaki reaksiyonlardan anladığım kadarıyla bir çok Beşiktaşlı Fenerbahçe'yi Aziz Yıldırım'ı ve taraftarı suçlama yolunu tercih etmiş. Peki Beşiktaş taraftarına sormak istiyorum; Arkadaş senin kulübün nasıl büyük kulüp? Kulübünün Beşiktaşlıyım diyen adamı transfer etmeye gücü yetmiyor mu? Adama Beşiktaş formasını bir şekilde giydirmişsin neden transfer edemiyorsun? Bu kadar mı aciz başkanın var? Lafa geldi mi mangalda kül bırakmazsınız Beşiktaşlıyım diyen futbolcuyu üstelik formasını giydirmişsin her şeye rağmen alamıyorsun. Bu kadar mı gücünüz kudretiniz yok? Fenerbahçe'ye laf atıyorsunuz sövüyorsunuz ama iğneyi başkasına çuvaldızı kendinize batırın.

Hiç yorum yok: