BİY

10 Mart 2009 Salı

Inter, Real Madrid, Roma, Juventus


Bu hafta Şampiyonlar Ligi'nde rövanş maçları oynanacak. Başlıktaki takımların özelliği ise bu takımların bu hafta İngiliz takımları ile karşılaşacak olmaları.

Hepimizin bildiği gibi son yıllarda Şampiyonlar Ligi'nde ciddi bir İngiliz hegemonyası var. 2005'ten beri finalde sürekli bir İngiliz takımı kendine yer edinirken son 2 yılda ise yarı finallerde 3 İngiliz takımı (Chelsea, Liverpool, Manchester United) gördük. Bu takımlar elbette diğer Avrupa takımlarına oranla daha iyi futbol oynuyorlar. Şampiyonlar Ligi'nde bu noktalara gelmeleri de "tesadüf" değil. Ama ben bir futbolsever olarak her yıl bu takımları aynı yerlerde izlemekten sıkıldım. Ben mecbur muyum bu her sene aynı zamanlarda aynı filmi izlemeye ?

İngiliz takımları son yıllarda bu kadar başarılı olmasalardı, ilk maçlarda alınan sonuçlara sevinirdim açıkçası. Fakat bu takımların her sene üst noktalara gelmesi açıkçası beni sıkıyor. Aslında İtalyan takımlarını ve Real Madrid'i pek sevmem. Ama bu İngiliz hakimiyetine bir dur demenin zamanı gelmiştir. Haydi çocuklar başarbilirsiniz!!!

Hiç yorum yok: