BİY

13 Haziran 2010 Pazar

Ricardo Quaresma Beşiktaş'ta


Beşiktaş yılan hikayesine dönen Querasma transferini bugün itibariyle mutlu sonla bitirmeyi başardı. Quaresma'nın kariyerine baktığınız zaman çok önemli takımlarda forma giymesine rağmen Portekiz dışında tutunmayı başaramamış bir isim. Zaten bu transferde en çok "acaba" dedirten de Quaresma'nın yurt dışı kariyeri. Onun dışında ben Quaresma'nın Cristiano Ronaldo kadar yetenekli bir oyuncu olduğuna inanıyorum. Aralarındaki farkı birinin 6 yıl Alex Ferguson'ın elinden geçmiş olmasıdır.

Bu transferin gerçekleşmesinde Beşiktaş'ta yaşanan hoca değişikliğinin de etkisi olduğunu düşünüyorum. Çünkü daha önce Türkiye'de oynamak istemeyen Quaresma'nın Bernd Schuster'den sonra fikrini değiştirmesi muhtemel. Ayrıca Mustafa Denizli'nin Quaresma transferine pek sıcak bakmadığı önce futbolcuların alacaklarının ödenmesini istediği defalarca medyaya yansımıştı. Bir de henüz yaşanan Beşiktaş-Medya savaşından sonra Beşiktaş yönetiminin olayları soğutması için de bu transfer iyi bir sebep olmuştur.

Yeniden işin futbol yönüne dönecek olursak Beşiktaş Bernd Schuster'in de oyun anlayışına uygun yetenekli bir oyuncuyu transfer etti. Ayrıca Sporting Lizbon'dan da tanıdığı Rodrigo Tello da ona çok yardımcı olacaktır. Tek soru işareti yurt dışı kariyeri ama Beşiktaş'ta istediği kadar forma şansı bulacağı için başarılı olabileceğini düşünüyorum.

1 yorum:

likesoccer dedi ki...

yazı on numara .aynen katılıyorum .q7 herseyden once bj a bi hava getirmistir.gs ve fb transfer psikoloji savasında 2010 a en moralli takım dersek yanlıs olmaz